Koszyk

O sklepie

Jak kupować

Zakupy za pośrednictwem platformy sprzedażowej Geekstar.pl są proste i szybkie.

Za pomocą menu, znajdującego się w pobliżu prawego górnego rogu okna strony, wybierz interesujący Cię dział. Jeśli chcesz wrócić do strony głównej, pokazującej wszystkie produkty, kliknij w logo geekstar.pl, znajdujące się w pobliżu lewego górnego rogu strony.

Kiedy znajdziesz interesujący Cię produkt, kliknij w obrazek. W ten sposób otworzysz kartę produktu, zawierającą szczegółowe informacje o produkcje a także pozwalającą na dodanie produktu do koszyka.

Jeśli wybrany przez Ciebie produkt to część garderoby, najpierw wybierz rozmiar, klikając w odpowiedni symbol rozmiaru. Następnie wyświetli się okienko umożliwiające Ci wybór ilości sztuk towaru, które chcesz kupić. Wpisz odpowiednią ilość (domyślnie wpisaliśmy 1 sztukę) oraz naciśnij guzik „do koszyka”. Wybrane przez Ciebie produkty znalazły się w Twoim koszyku i czekają na finalizację zakupu.

W tym czasie możesz kontynuować przeglądanie zawartości sklepu i dodawać kolejne produkty do koszyka, analogicznie do procedury opisanej wyżej, lub przejść do koszyka. Aby przejść do koszyka, kliknij w symbol koszyka zakupowego, znajdującego się w pobliżu prawego górnego rogu strony, powyżej głównego menu.

Jeśli w koszyku znajdują się wszystkie przedmioty, jakie chcesz kupić – kliknij w guzik „przejdź do kasy”. Jeśli chcesz usunąć któreś z produktów, możesz zrobić to klikając w znaczek X w prawym górnym rogu każdego z tych produktów – w ten sposób zostaną usunięte z listy Twoich zakupów.

Jeśli posiadasz kod rabatowy, wprowadź go teraz lub przy składaniu zamówienia w odpowiednio podpisane okno.

Przechodząc do kasy wypełnij formularz, w którym zostawiasz nam dane niezbędne do zrealizowania Twojego zamówienia. Jednocześnie informujemy, że Twoje dane nie będą przez nas przechowywane i przetwarzane do żadnych celów poza realizacją jednorazowego zamówienia, które właśnie składasz.

Pod formularzem zajdziesz podsumowanie swojego zamówienia. Jeśli wszystko się w nim zgadza, przejdź do wyboru opcji płatności i kliknij w guzik „złóż zamówienie”. Jeśli wybierzesz transfer internetowy, postępuj dalej zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Jeśli wybierzesz opcję zapłaty przy odbiorze towaru, proces składania zamówienia został zakończony. W obu przypadkach otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia i podsumowaniem listy zakupów.

Czekaj na przesyłkę i ciesz się kupionymi u nas cuśkami!

 

Dostawa

Dostawy realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszt dostawy przy przedpłacie wynosi 9 PLN, niezależnie od wielkości zamówienia. Przy zakupie co najmniej trzech koszulek lub przy zamówieniu przekraczającym kwotę 134,70 PLN (czyli równowartość trzech koszulek), koszty przesyłki bierzemy na siebie, o ile zamówienie realizowane jest w przedpłacie (innymi słowy nie za pobraniem). Oczywiście realizujemy również zamówienia w opcji pobraniowej – koszt dostawy z płatnością przy odbiorze wynosi 25 PLN, niezależnie od wielkości zamówienia.

 

Zwrot i wymiana

Każdy zakupiony u nas produkt możesz zwrócić lub wymienić w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Nie pytamy Cię o powody decyzji a procedura zwrotu i wymiany jest prosta i przyjazna. Jeśli chcesz wymienić towar, zwróć go zgodnie z instrukcją zwrotu, opisaną niżej, a następnie zamów właściwy produkt.

Jeśli chcesz jedynie zwrócić towar, pobierz, wydrukuj i wypełnij FORMULARZ ZWROTU LUB REKLAMACJI, a następnie odeślij nam niechciany przez Ciebie towar, wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu. Zwrot płatności za produkty oraz oryginalną przesyłkę zrealizujemy w przeciągu 7 dni.

Jeśli zauważysz wady produktu, nie zwlekaj i wyślij nam reklamację! W tym celu użyj podanego wyżej FORMULARZA ZWROTU LUB REKLAMACJI i w miejscu na uwagi zaznacz, że chodzi o reklamację. W takim przypadku, zwrócimy Ci zarówno koszty oryginalnej przesyłki, jak i odesłania nam wadliwego towaru (zgodnie z kosztem widocznym na kopercie). Proste!

 

Informacje

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO GEEKSTAR.PL

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.geekstar.pl

Sprzedającym jest firma Studio Projekcje Ewa Kotowska z siedzibą w Warszawie, przy ul. Góralskiej 3/144, prowadząca działalność w formie jednoosobowej działalności gospodarczej, podlegająca wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, wpis numer 485323 z dnia 2 marca 2009 r. dokonany przez Prezydenta miasta stołecznego Warszawy, NIP: 5272468352, Regon: 141752162, zwaną dalej „Usługodawcą”.

Kontakt z Usługodawcą można uzyskać:
– pod numerem telefonu +48 792 562 422
– korzystając z adresu poczty elektronicznej: info@geekstar.pl

§ 1 Definicje

Użyte w niniejszym Regulaminie definicje oznaczają:
1.    Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z póżn.zm. ).
2.    Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
3.    Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4.    Usługodawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
5.    Przedmiot transakcji – towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
6.    Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy umowa sprzedaży.
7.    Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych Towarów.
8.    Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.), zawarta pomiędzy Usługodawcą a klientem, za pośrednictwem serwisu internetowego sklepu.
9.    Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.geekstar.pl za pośrednictwem którego klient może złożyć zamówienie.
10.    Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży.
11.    System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i  oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.

§ 2 Zasady ogólne

1.    Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.geekstar.pl.
2.     Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowanie jego postanowień przed złożeniem Zamówienia.
3.    Sklep internetowy www.geesktar.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci internet.
4.    Wszystkie Towary oferowane w sklepie www.geekstar.pl są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski i Unii Europejskiej.
5.    W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca w celu realizacji zakupów, klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci internet, spełniającym następujące minimalne wymagania techniczne:
a.    przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 9 lub nowszej z włączoną obsługą niezbędnych aplikacji takich jak javascript;
b.    minimalną rozdzielczość ekranu 285 pikseli.
6.    Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.

§ 3 Składanie zamówień

1.    Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.geekstar.pl są cenami brutto podanymi w złotych polskich (PLN). Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki. Ceny towarów nie zawierają kosztów ich dostarczenia. Koszty dostarczenia zakupionego towaru są każdorazowo podawane po skompletowaniu zamówienia w „Koszyku,” na stronie Sklepu, po naciśnięciu na przycisk „Przejdź dalej,” i uwzględniane w całkowitej wartości zamówienia. Całkowita wartość zamówienia obejmuje cenę towarów oraz koszty ich dostarczenia. Koszty przesyłki podawane są do wiadomości klienta przed zawarciem umowy.
2.    Zamówienia są przyjmowane wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej sklepu.
3.    Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
4.    Zamówienie jest skuteczne złożone, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który zamówiony towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
5.    W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, sprzedający skontaktuje się z klientem. Jeśli kontakt z klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania zamówienia.
6.    Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej.
7.    Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie zamówienia.
8.    Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji „za pobraniem”.
9. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane klientowi na wskazany adres e-mail niezwłocznie po złożeniu zamówienia.

§ 4 Koszty i termin wysyłki

1.    Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową. Sklep poinformuje klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
2.    Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Nie istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego.
3.    Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy każdym towarze na stronach serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem”. Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatność kartą lub przelewem online” do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).
4.    Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu.

§ 5 Płatności

1.    Na każdy sprzedany towar wystawiamy dowód zakupu lub fakturę.
2.    Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem (przy odbiorze towaru), za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych transferuj.pl lub przelewem na konto bankowe sklepu.

§ 6 Odstąpienie od umowy

1.    Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z treścią ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827). Wzór odstąpienia, stanowiący załącznik nr 1 niniejszego regulaminy jest kopią załącznika nr 1 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
2. Przedsiębiorca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.

§ 7 Procedura reklamacji

1. Usługodawca  jest zobowiązany do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Usługodawca  ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
2.  Reklamacje na piśmie można składać za pośrednictwem poczty na adres Geekstar.pl Góralska 3/144, 01-112 Warszawa z dopiskiem „Reklamacja”.
3. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Usługodawca  dowód zakupu towaru. Zalecamy skorzystać z gotowego FORMULARZA ZWROTU LUB REKLAMACJI .
4. Reklamację można złożyć korzystając z formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej Sklepu internetowego w zakładce „Reklamacje ” pod adresem Geekstar.pl Góralska 3/144, 01-112 Warszawa . Formularz reklamacji stanowi jedynie przykład, z którego, chcąc złożyć reklamację, Klient nie musi korzystać, ani się nim kierować.
5. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Usługodawcy dostarczyć wadliwy towar do miejsca wskazanego w § 7 punkt 2 niniejszego Regulaminu.
6. Usługodawca  rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Usługodawca zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

§ 8 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

1.    Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Usługodawca.
2.    Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w związku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
3.    Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Usługodawcę danych osobowych podanych przez niego w procesie korzystania ze sklepu internetowego, w tym  dokonywania zakupów w sklepie. Podanie danych osobowych przez klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez Usługodawcę danych osobowych może uniemożliwiać świadczenie przez Usługodawcę usług drogą elektroniczną oraz dokonywanie przez klienta zakupów w sklepie.
4.    Dane osobowe przetwarzane są przez  firmę Studio Projekcje Ewa Kotowska z siedzibą w Warszawie, przy ul. Góralskiej 3/144, prowadząca działalność w formie jednoosobowej działalności gospodarczej, podlegająca wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, NIP: 5272468352, Regon: 141752162.
5.    Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi klienta
6.    Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
a.    w trakcie składania zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” Klienci posiadający konto w sklepie internetowym mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez edycję profilu konta,
b.    weryfikacji danych lub korekty zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy na adres info@geekstar.pl
c.     Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji.
7.    Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez
Usługodawcę drugiej stronie treści zawieranej umowy:
a.    utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu umowy sprzedaży,
b.    utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy sprzedaży następuje przez wysłanie klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie klientowi specyfikacji zamówienia oraz dowodu zakupu,
c.    treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie klienta.

§ 9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Klient będący Konsumentem posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
1) uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą,
2) uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
2. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie.
3. W celu wszczęcia postępowania należy złożyć do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej odpowiedni wniosek – w zależności od rodzaju postępowania – wniosek o mediację lub wniosek o rozpoznanie sprawy przed polubownym sądem konsumenckim. Dla ułatwienia, w sekretariacie każdego polubownego sądu konsumenckiego, a także na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej dostępne są formularze wniosków.
4. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
5. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php, www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.
6. Klient będący Konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem a Usługodawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów (adres strony internetowej: www.federacja-konsumentow.org.pl.
7. W rozwiązywaniu sporów transgranicznych pomaga Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl.

§ 10 Zmiana Regulaminu

1.    Zamówienia złożone przez klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.

§ 11 Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustaw.
2. Usługodawca honoruje wszelkie prawa Klientów przewidziane w przepisach obowiązującego prawa, a w szczególności przewidziane w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.) oraz  ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta  (DZ. U. z 2014 r., poz. 827). Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu ograniczyć lub wyłączyć jakichkolwiek praw Klientów wynikających z przepisów prawa.
3.   Niniejszy Regulamin dostępny jest nieodpłatnie na stronie internetowej Sklepu internetowego w zakładce „Regulamin” pod adresem http://www.geekstar.pl/o-sklepie/#regulamin. Regulamin jest udostępniony na wyżej wskazanej stronie internetowej w formie, która umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści niniejszego Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego następuje przez przesłanie Klientowi na adres poczty elektronicznej podany w ramach transakcji dokonywanej w Sklepie internetowym treści zawartej umowy.
4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany niniejszego Regulaminu z przyczyn prawnych lub organizacyjnych. O treści zmian Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany przez umieszczenie pod adresem Sklepu internetowego wiadomości o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na stronie Sklepu internetowego przez okres co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych. Klienci, którzy dokonali w Sklepie internetowym rejestracji Konta Klienta zostaną dodatkowo powiadomieni o zmianie Regulaminu przez przesłanie na adres poczty elektronicznej (adres e-mail), podany w formularzu rejestracji, informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu. Poinformowanie o zmianie Regulaminu nastąpi nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie podanym wraz z informacją o  zmianie Regulaminu, nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni kalendarzowych od momentu poinformowania o zmianie Regulaminu. Zmieniony Regulamin będzie wiązać Klienta, który zarejestrował Konto Klienta w Sklepie internetowym, o ile w przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Klient nie oświadczy  Usługodawcy- w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu – o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi Konta Klienta w sposób wskazany w § 2 punkt 9 niniejszego Regulaminu.3.
5. Załącznikami do Regulaminu są: Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy które stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu oraz wzór formularza odstąpienia od umowy, który stanowi  załącznik nr 2 do Regulaminu.
6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r. i obowiązuje do umów zawartych od tego dnia.

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

WZÓR POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia [1]
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas [2] o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. [3]
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. [4]
[5]
[6]
Instrukcja wypełniania:
[1] Proszę wpisać jeden z następujących fragmentów tekstu w cudzysłowie:
w przypadku umów o świadczenie usług lub umów, których przedmiotem jest dostarczanie wody, gazu lub energii elektrycznej, w przypadku gdy nie są one dostarczane w ograniczonej objętości lub w ustalonej ilości, dostarczanie energii cieplnej lub dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym: „zawarcia umowy.”;
w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy (np. umowy sprzedaży, umowy dostawy lub umowy o dzieło będące rzeczą ruchomą): „w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.”;
w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno: „w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.”;
w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach: „w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.”;
w przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony: „w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy.”.
[2] Proszę wpisać Państwa nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, Państwa numer telefonu, numer faksu i adres e-mail.
[3] Jeżeli umożliwiają Państwo konsumentowi wypełnienie i przesłanie informacji o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na Państwa stronie internetowej, proszę wpisać, co następuje: „Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej [proszę wstawić adres strony internetowej]. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).”.
[4] W przypadku umów zobowiązujących do przeniesienia własności rzeczy, w których nie zaproponowali Państwo, że odbiorą rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, proszę wpisać, co następuje: „Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.”.
[5] Jeżeli konsument otrzymał rzeczy w związku z umową:
a)   proszę wpisać:
–    „Odbierzemy rzecz”; lub
–    „Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz lub … [proszę tutaj wpisać nazwę i pełny adres pocztowy, w przypadku gdy ma to zastosowanie, osoby upoważnionej przez Państwa do odbioru rzeczy], niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.”;
b)   proszę wpisać:
–    „Ponosimy koszty zwrotu rzeczy.”;
–    „Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.”;
–    Jeżeli w przypadku umowy zawieranej na odległość nie oferują Państwo ponoszenia kosztów zwrotu rzeczy, a rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą: „Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy: … PLN [proszę wpisać kwotę]”; lub jeżeli nie można, rozsądnie oceniając, wcześniej obliczyć kosztów zwrotu rzeczy: „Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około … PLN [proszę wpisać kwotę].”; lub
–    Jeżeli, w przypadku umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, a dostarczono ją do miejsca zamieszkania konsumenta w chwili zawarcia umowy: „Odbioru rzeczy dokonamy na nasz koszt”; oraz
c)   proszę wpisać: „Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.”.
[6] W przypadku umów dotyczących świadczenia usług lub dostarczania wody, gazu lub energii elektrycznej, w przypadku gdy nie są one dostarczane w ograniczonej objętości lub w ustalonej ilości, lub dostarczania energii cieplnej, proszę wpisać, co następuje: „Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług lub dostarczania wody/gazu/energii elektrycznej/ energii cieplnej [niepotrzebne skreślić] przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.”.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
–    Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]
–    Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
–    Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
–    Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
–    Adres konsumenta(-ów)
–    Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
–    Data

Przedsiębiorca, który doręczy konsumentowi pouczenie, zgodne z wzorem stanowiącym załącznik  ustawy, spełnia obowiązki informacyjne określone w art. 12 ust. 1 pkt 9-11.

II. Zmiany w uprawieniach
Do kodeksu cywilnego wprowadzony zostanie art. 5431 , który stanowi, że „jeśli kupującym jest konsument, to sprzedawca jest obowiązany niezwłocznie wydać rzecz kupującemu, jednak nie później niż 30 dni od zawarcia umowy, chyba, że umowa stanowi inaczej.”
Kupujący, zamiast dotychczasowych uprawnień z tytułu niezgodności z umową będzie korzystał z rękojmi. Z dotychczasowych 6 miesięcy, do 12 miesięcy wydłużony zostanie korzystny dla kupującego czas obowiązywania domniemania, w którym przyjmuje się, że stwierdzona wada towaru istniała już w momencie sprzedaży.
Co do zasady, to kupujący będzie mógł wybrać czy w związku z wadą zakupionego towaru żąda naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub zwrotu. Jednakże kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne. W razie, gdy sprzedawca dokona wymiany towaru na wolny od wad, powinien pokryć także związane z tym koszty, jakie poniósł kupujący. Dwuletni okres liczony od dnia zakupu towaru, na złożenie reklamacji nie ulegnie zmianie.
III. Zmiany w wyglądzie sklepu:
1) Ustawa nakłada na przedsiębiorcę obowiązek, najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową, uzyskania wyraźnej zgody konsumenta na każdą dodatkową płatność, wykraczającą poza uzgodnione wynagrodzenie za główne obowiązki umowne przedsiębiorcy. W ogóle przyciski muszą być jak dla małpy – z przycisku musi wynikać, ze godzi się on zapłacić np. „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, „transakcja z obowiązkiem zapłaty” lub innego równoważnego jednoznacznego sformułowania.

Polityka prywatności

Kupując na Geekstar.pl nie musisz martwić się o swoją prywatność – nie przechowujemy danych naszych klientów, nie przetwarzamy ich i nie nękamy nikogo niechcianą korespondencją. Dane, które podajesz nam przy realizacji zamówienia wykorzystujemy wyłącznie do realizacji konkretnej przesyłki, po czym puszczamy w cyfrową niepamięć.

 

Podmiot odpowiedzialny

Właścicielem marki Geekstar.pl jest firma Studio Projekcje Ewa Kotowska, z siedzibą w Warszawie, ul. Góralska 3/144, legitymująca się numerem NIP 5272468352 oraz REGON 141752162. Jesteśmy polską firmą sumiennie płacącą podatki w naszym kraju.

 

Kontakt

Geekstar.pl
Góralska 3/144, 01-112 Warszawa

e-mail: info@geekstar.pl
telefon: +48 792 562 422

Serwis Geekstar.pl realizuje wyłącznie sprzedaż wysyłkową, nie ma więc potrzeby, byście składali wizyty w naszej siedzibie. Na wszelkie pytania lub wątpliwości chętnie odpowiemy drogą mailową lub telefoniczną.